Φροντιστηριακά Βιβλία με Μεγάλη Εμπειρία. Τα βιβλία μας κυκλοφορούν στο εμπόριο από τις Εκδόσεις Μεντής

Είμαστε οι δημιουργοί των σχολικών βοηθημάτων “ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ"

Οι καθηγητές των φροντιστηρίων μας, έχουν συγγράψει σχολικά βοηθήματα τα οποία κυκλοφορούν στο διαδικτυακό εμπόριο και σε βιβλιοπωλεία σε όλη την Ελλάδα από τις ομώνυμες Εκδόσεις Μεντής. Τα βιβλία αυτά ανήκουν στη σειρά βοηθημάτων μας “ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ". Είναι τα μόνα στην Ελλάδα τα οποία διαθέτουν τον καινοτομικό και πρωτοπόρο συνδυασμό οκτώ (8) συγγραφικών χαρακτηριστικών. Η εν λόγω μέθοδος συγγραφής, αποτελεί πρωτότυπο πνευματικό έργο, προστατεύεται νομικά κι είναι η μοναδική στην Ελλάδα, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε έναν μαθητή να εισέλθει στο Πανεπιστήμιο, χωρίς να αναγκαστεί να επιβαρυνθεί οικονομικά με τα έξοδα φροντιστηρίου ή ιδιαίτερου μαθήματος. Αρκεί μόνο να μελετήσει, να διαβάσει, να εξασκηθεί μέσω ενός βιβλίου γραμμένου με τη μέθοδο αυτή, σε συνδυασμό με τις αναλυτικές λύσεις του ιστότοπου www.ementis.gr

1ο Βιβλίο: Ἀλγεβρα Α’ λυκείου

Συγγραφείς: Κωνσταντίνος Μεντής – Παναγιώτης Μεντής

ISBN: 9786188681910 – Έτος έκδοσης: 2023

Εκδότης: Εκδόσεις Μεντής (www.ementis.gr)

Αναλυτική περιγραφή 1ου βιβλίου: Η συγγραφή κι επιμέλεια του παρόντος σχολικού βοηθήματος έχει διεκπεραιωθεί, βάσει της μεθόδου «Βιβλία που κάνουν μάθημα». Η μέθοδος αυτή, αποτελεί πρωτότυπο πνευματικό έργο κι είναι η μοναδική στην Ελλάδα, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε έναν μαθητή να εισέλθει στο Πανεπιστήμιο, χωρίς να αναγκαστεί να επιβαρυνθεί οικονομικά με τα έξοδα φροντιστηρίου ή ιδιαίτερου μαθήματος. Αρκεί μόνο να μελετήσει, να διαβάσει, να εξασκηθεί μέσω ενός βιβλίου γραμμένου με τη μέθοδο αυτή, σε συνδυασμό με τις αναλυτικές λύσεις του ιστότοπού μας. Το βιβλίο αυτό καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός μαθητή ή ενός καθηγητή Μαθηματικών σχετικά με το μάθημα της Άλγεβρας Α’ λυκείου. Τα κεφάλαια της ύλης που καλύπτει είναι τα: Σύνολα, Πραγματικοί Αριθμοί, Εξισώσεις, Ανισώσεις. Οι περισσότερες λυμένες και άλυτες ασκήσεις παρατίθενται διά μέσου της μεθόδου της Κατηγοριακής Ανάπτυξης, ενώ υπάρχουν πολυάριθμες ασκήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου. Όλες οι ασκήσεις προς λύση είναι προσημειωμένες με ένα από 4 επίπεδα δυσκολίας. Το βιβλίο επίσης περιλαμβάνει 16 απαιτητικά διαγωνίσματα υψηλού επιπέδου καθώς κι όλες τις ασκήσεις από την Τράπεζα Θεμάτων σχετικές με τα προαναφερόμενα κεφάλαια.

2ο Βιβλίο: Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία για όλες τις τάξεις Λυκείου

Συγγραφείς: Δημήτρης Πετσάνης – Ευάγγελος Ρίζος

ISBN: 9786188681927 – Έτος έκδοσης: 2023

Εκδότης: Εκδόσεις Μεντής (www.ementis.gr)

Αναλυτική περιγραφή 2ου βιβλίου: Η συγγραφή κι επιμέλεια του παρόντος σχολικού βοηθήματος έχει διεκπεραιωθεί, με τη μέθοδο «Σχεδιαγραμματική Ανάλυση». Το βιβλίο είναι δομημένο βάσει του νέου συστήματος εξέτασης Γλώσσας & Λογοτεχνίας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός μαθητή ή ενός καθηγητή Έκθεσης σχετικά με το μάθημα της Γλώσσας-Λογοτεχνίας σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Περιέχει τη θεωρία που εξετάζεται στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, ασκήσεις επί της θεωρίας, θέματα Β’ νέου τύπου, πολυτροπικά κείμενα, ασκήσεις Πανελληνίων και από την Τράπεζα Θεμάτων καθώς και ασκήσεις Λογοτεχνίας. Το πόνημα επίσης περιλαμβάνει 50 κριτήρια αξιολόγησης καθώς και 50 σχεδιαγράμματα του κυρίου θέματος Έκθεσης, καλύπτοντας ευρύτατο φάσμα της ύλης των τριών τάξεων του Λυκείου. Τέλος το βοἠθημα περιέχει έτοιμες υποδειγματικές εκθέσεις, ενδεικτικές απαντήσεις μαθητών Γ’ λυκείου των Πανελληνίων Εξετάσεων (πάνω στα θέματα Β’ νέου τύπου) καθώς και επαναληπτικά διαγωνίσματα συνεξέτασης Γλώσσας & Λογοτεχνίας

Ο πρώτος που ξεκίνησε τη συγγραφή σημειώσεων και παράδοση μαθημάτων, με τη μέθοδο της Κατηγοριακής Μελέτης, ήταν ο Κων/νος Μεντής το 1971. Μέσω της κατηγοριοποίησης των ζητουμένων, ο μαθητής έχει στα βιβλία και σημειώσεις του καταγεγραμμένη τη «συνταγή» για την επίλυση κάθε περίπτωσης. Με αυτόν τον τρόπο ο εξεταζόμενος των Πανελληνίων είναι έτοιμος για κάθε «σενάριο» και δεν πρόκειται ποτέ να βρεθεί προ εκπλήξεως. Επιπρόσθετα υπάρχουν κι άλλες εξαιρετικά θετικές παράμετροι της Κατηγοριακής Μελέτης:

Α. Δεν κουράζεται ο μαθητής να γράφει συνεχώς κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Οτι μέθοδο ή κόλπο πει ο καθηγητής είναι γραμμένο και δίνεται με την εγγραφή στο φροντιστήριο.

Β. Η παραδοτέα ύλη προχωράει με πολύ πιο γρήγορη ταχύτητα.

Γ. Λιγότερο άγχος από πλευράς μαθητή, στην περίπτωση που «λησμονήσει» μετά από μήνες τα βήματα επίλυσης ενός συγκεκριμένου τύπου ασκήσεων. Απλά, ξεφυλλίζει το βιβλίο στη συγκεκριμένη κατηγορία άσκησης και ξαναφέρνει στη μνήμη του τη συγκεκριμένη μέθοδο επίλυσης.

Δ. Κατανόηση εις βάθους των μηχανισμών επίλυσης όλων των ασκήσεων κι όχι απλή απομνημόνευσή των λύσεών τους.